Менеджер з торгового маркетингу до дистриб’ютора харчових продуктів.
Обов’язки:
- Підготовка плану трейд-маркетинових активностей;
- Формування плану трейд-маркетингових активностей, цінових та промо, спільно з командою продажів та представниками партнерів
- Організація та проведення трейд-маркетингових активностей;
- Розробка та впровадження фірмових стандартів оформлення місць продажу, планограм, POSM, рекламної активності усередині торгових точок;
- Організація виготовлення POSM, контроль їх використання;
- Оперативний моніторинг та аналіз активності конкурентів каналах продажів;
- Регулярні торгові візити: контроль дистрибуції, дотримання стандартів мерчандайзингу, розміщення торговельно-рекламного обладнання та POSM, акцій, що проводяться;
- Формування, розподіл та контроль бюджету трейд-маркетингу в каналах продажу;
- Розробка та проведення мотиваційних програми для торгових представників та торгових точок в каналі традиційний роздріб;
- Активація каналу ХоРеКа;
- Розрахунок та аналіз показників ефективності та результативності трейд-маркетингової активності, розробка коригувальних дій;
- Дослідження та аналіз купівельної поведінки споживачів, партнерів.
Основні вимоги:
- Вища економічна освіта;
- Досвід управління торговим маркетингом на рівні категорій – від 3-х років в сфері FMCG;
- Знання категорійного менеджменту у великих роздрібних мережах;
- Досвід роботи в продажах;
- Знання сучасних інструментів просування, інтернет-маркетинг;
- Досвідчений користувач програм MS Office (Excel, Power Point та ін.), 1С — вміння формувати звіти, вивантажувати та обробляти;
- Проактивність, орієнтованість на результат;
- Комунікабельність, командність;
- Аналітичні здібності, ініціативність та самомотивація
Ми пропонуємо:
- Повна зайнятість пн-пт з 9.00 до18.00;
- Конкурентний рівень заробітної плати (обговорюється на співбесіді);
- Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії;
- Місце розташування — біля метро Либідська;
- Можливість навчатися і розвиватись разом з командою;
- Цікаві проекти для професійного розвитку;
- Навчання за рахунок компанії, наприклад, англійська;
- Віддаємо перевагу офісному режимові, але розглядаємо і частково віддалену роботу