Менеджер з маркетингу (бренд-менеджер)

Менеджер з маркетингу (бренд-менеджер)

  • Участь в розробці маркетингової стратегії;
  • Комплексний аналіз ринку, конкурентів, очікувань споживачів, вибір цільових споживчих сегментів, категорії;
  • Розробка унікальної пропозиції для цільового споживчого сегменту;
  • Розробка продуктової стратегії, цінове позиціонування, вибір каналів продажу;
  • Організація презентацій продукту: команді продажів, потенційним споживачам, клієнтам, партнерам;
  • Керування портфелем брендів;
  • Формування асортиментної політики, розробка нових продуктів;
  • Визначення умов продажу продукції різним групам покупців;
  • Прогнозування обсягів продажів продукту;
  • Складання маркетингового бюджету та плану;
  • Розробка маркетингових заходів та рекламної підтримки продукту;
  • Оцінка маржинального прибутку та рентабельності від продукту;
  • Розробка стандартів викладення, оформлення місць продажу, реклами, транспорту, координація мерчандайзингу;
  • Аналіз ставлення споживачів до продукту;
  • Виявлення незадовільних параметрів продукту, вимог покупців до продукту та організація процесу їх усунення технологічним, логістичним та виробничим підрозділам для коригування продукту та надання йому нових споживчих властивостей;
  • Допомога команді продажів у просуванні та продажу продукту;
  • Відстеження цінової політики та рекламної активності конкурентів, оперативне реагування;
  • Коригування складових продукту щодо аналогічних або схожих продуктів конкурентів
  • Постійний моніторинг продажу, цін, асортименту, місць продажу, конкурентів;
  • Організація реєстрації прав підприємства на торгові марки та зразки.

Основні вимоги:

  • Вища економічна освіта;
  • Досвід роботи в маркетингу на посаді бренд-менеджера сфері FMCG від 2 років;
  • Навички роботи в галузі бренд, продакт менеджменту, управління проектами;
  • Знання графічних програм (Corel Draw, Adobe Illustrator/PhotoShop);
  • Англійська мова (upper intermiddiate);
  • Знання та вміння використовувати сучасні методи просування, включаючи digital інструменти;
  • Досвідчений користувач програм MS Office (Excel, Power Point та ін.), 1С — вміння формувати звіти, вивантажувати та обробляти;
  • Проактивність, експертність у питаннях маркетингу/брендингу, орієнтованість на результат,
  • Комунікабельність, командність;
  • Аналітичні здібності.

 Ми пропонуємо:

  • Повна зайнятість пн-пт з 9.00 до18.00;
  • Конкурентний рівень заробітної плати (обговорюється на співбесіді);
  • Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії;
  • Місце розташування — біля метро Либідська;
  • Можливість навчатися і розвиватись разом з командою;
  • Цікаві проекти для професійного розвитку;
  • Навчання за рахунок компанії, наприклад, англійська;
  • Віддаємо перевагу офісному режимові, але розглядаємо і частково віддалену роботу

Резюме надсилати на CV@LeaderGroup.com.ua