Менеджер з маркетингу (бренд-менеджер)
- Участь в розробці маркетингової стратегії;
- Комплексний аналіз ринку, конкурентів, очікувань споживачів, вибір цільових споживчих сегментів, категорії;
- Розробка унікальної пропозиції для цільового споживчого сегменту;
- Розробка продуктової стратегії, цінове позиціонування, вибір каналів продажу;
- Організація презентацій продукту: команді продажів, потенційним споживачам, клієнтам, партнерам;
- Керування портфелем брендів;
- Формування асортиментної політики, розробка нових продуктів;
- Визначення умов продажу продукції різним групам покупців;
- Прогнозування обсягів продажів продукту;
- Складання маркетингового бюджету та плану;
- Розробка маркетингових заходів та рекламної підтримки продукту;
- Оцінка маржинального прибутку та рентабельності від продукту;
- Розробка стандартів викладення, оформлення місць продажу, реклами, транспорту, координація мерчандайзингу;
- Аналіз ставлення споживачів до продукту;
- Виявлення незадовільних параметрів продукту, вимог покупців до продукту та організація процесу їх усунення технологічним, логістичним та виробничим підрозділам для коригування продукту та надання йому нових споживчих властивостей;
- Допомога команді продажів у просуванні та продажу продукту;
- Відстеження цінової політики та рекламної активності конкурентів, оперативне реагування;
- Коригування складових продукту щодо аналогічних або схожих продуктів конкурентів
- Постійний моніторинг продажу, цін, асортименту, місць продажу, конкурентів;
- Організація реєстрації прав підприємства на торгові марки та зразки.
Основні вимоги:
- Вища економічна освіта;
- Досвід роботи в маркетингу на посаді бренд-менеджера сфері FMCG від 2 років;
- Навички роботи в галузі бренд, продакт менеджменту, управління проектами;
- Знання графічних програм (Corel Draw, Adobe Illustrator/PhotoShop);
- Англійська мова (upper intermiddiate);
- Знання та вміння використовувати сучасні методи просування, включаючи digital інструменти;
- Досвідчений користувач програм MS Office (Excel, Power Point та ін.), 1С — вміння формувати звіти, вивантажувати та обробляти;
- Проактивність, експертність у питаннях маркетингу/брендингу, орієнтованість на результат,
- Комунікабельність, командність;
- Аналітичні здібності.
Ми пропонуємо:
- Повна зайнятість пн-пт з 9.00 до18.00;
- Конкурентний рівень заробітної плати (обговорюється на співбесіді);
- Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії;
- Місце розташування — біля метро Либідська;
- Можливість навчатися і розвиватись разом з командою;
- Цікаві проекти для професійного розвитку;
- Навчання за рахунок компанії, наприклад, англійська;
- Віддаємо перевагу офісному режимові, але розглядаємо і частково віддалену роботу
Резюме надсилати на CV@LeaderGroup.com.ua